2014年7月16日 星期三

<日本尋柴之旅>日本尋到的黑柴寶貝回家了

他名叫クロ(Kuro),5月10日出生,7月14晚到香港。
柴犬,松真留血統,預計體格達到標準,眼睛預計不
達傳統全神的三角型和腿尾尖尖的向上斜。
性格非常貪玩,任何事物都要不停咬,吃得很快,很黏人,剛學會時不時懂得上廁所。
可愛,活潑,健康,好動,最重要!

他是一位跟屁精,去到那裡跟到那裡。
有時追逐一回,Kuro會太興奮的不斷咬腳踝,不是很痛就是不喜歡他把這樣變成習慣。
今天早上興致很好的玩追球,追到球,咬在口,然後跑回來放在我的手掌上。
這一刻這一刻,我感動了!
Kuro你很聰明啊!
Kuro你真可愛啊!
Kuro你令我感動了,你令我想哭了,你令我之前的等待,現在對你的愛變得無敵無限的值得!
又一次又一次多謝一直支持和幫助<日本尋柴之旅>的每一個!
多謝日本那邊的不斷聯繫與教導!
你們每一個都令這世界變得更有人情味,更存有信任,更有愛!
其實快樂就是如此簡單!
Kuro,你會今生今世擁有我!
第一夜的睡姿,無論看多少次仍是非常迷人!

今天早上的熱情,深深的感受到!
Kuro,多謝你來到我們的家!







2 則留言:

  1. 有跟住的習慣很好,要繼續培養。大個約(4個月開始) 就唔咬脚踝了,Kuro 好乖。佢同阿斗一樣鐘意玩波,Kuro 重叻,識比番你。阿斗而家仍然唔肯比,比左指領佢,都係要睇心情先肯比。努力呀!
    知你一日24小時都比哂佢,我果陣都想,但係返工,此終唔能夠陪佢,而家一放工就衝返屋企。
    香港水質唔好,佢又咁細未有好強的抵抗力,所以記住飲樽裝水或煲過既水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既關注同詳細分享呀~~
      多謝你!
      玩波的話,Kuro只係成功過一次咋, haha!!!
      我都無24小時陪佢,我都想呀~~~haha!!!
      我就係知道香港水唔好,煲過既水又會無左佢所需既鈣質,
      所以Kuro係飲人既BB飲既水嫁!!!
      佢會好健康好強壯囉,haha!!!
      多謝你呀!日後多D分享啦!!!

      刪除